Pagalbos Centras
Tissu džiaugsmo komanda pasiruošusi padėti
Dažniausiai užduodami klausymai
Užsakymai ir Pristatymas
Dėl didelės prekių paklausos ir produktų variantų gausos, sandėlyje turime tik ne didelius prekių kiekius.
Sandėlyje turimų prekių kiekis nurodytas prekės puslapyje virš mygtuko ‘Į Krepšelį’.
Jei vietos skaičiaus matote ‘Išankstinis užsakymas’, prekės nėra sandėlyje, bet pagaminsime asmeniškai jums per 7 – 14 d.d.
Jei sandėlyje esamą prekę įsidėjote į krepšelį, jūsų pirmenybė į ją bus rezervuota 10min.
Jeigu prekę turime sandėlyje ir įsigijote ją darbo dieną iki 15:00 valandos, pristatysime ją per 2 d.d.
Jeigu prekę, kurią turime sandėlyje, įsigijote po 15:00 valandos, išsiūsime ją sekančią darbo dieną ir gausite užsakymą per 2 d.d. nuo išsiuntimo.
Išankstiniai, individualūs ir personalizuoti užsakymai trunka pagaminti iki 14 d.d.
Nusipirkus prekę, elektroniniu paštu gausite pirkimo pirkimo patvirtinimą.
Jeigu pirkimo metu prekė buvo sandėlyje, Jūsų užsakymas bus išsiūstas, kai bus patvirtintas jo apmokėjimas.
Išsiuntus užsakymą, elektroniniu paštu gausite pranešimą iš DPD kurjerio su tolimesne pristatymo informacija.
Jeigu pirkimo metu prekės nebuvo sandelyje, arba užsakymas buvo išankstinis ar personalizuotas, prekės pagaminimas dažniausiai užtrunka 3-4 darbo dienas iki išsiuntimo. Tačiau užimtu laikotarpiu, pagaminimas gali užtrukti iki 14 darbo dienų.
Užsakymo statusą taip pat galite matyti čia.
Jei manote, kad užsakymą jau turėjote gauti ir dėl to kyla nerimas, susisiekite su mumis pateikdami užsakymo detales ir patikslinsime jo statusą.
Galime pagaminti prekę pagal jūsų užsakymą. Paprastai, prie individualaus užsakymo pagaminimo prisideda 20% prekės kainos ir žaliavų kaina, jei skiriasi išsirinktų audiniaų kainos.
Susisiekite su mumis čia aprašę savo pageidavimus ir bendromis jėgomis sukursime jūsų tobulą Tissu.
Isidėję prekę į krepšelį, nuolaidos kuponą galite panaudoti dvejais būdais.
1. Jei esate Pirkinių Krepšelyje, įveskite kupono kodą į Nuolaidos Kodas langelį ir paslauskite Pritaikyti.
2. Jei esate Apmokėjimo Puslapyje, paspauskite ant ‘Paspauskite čia ir įveskite kodą’ nuorodos kairiame puslapio kampe virš Pirkėjo Duomenys. Įveskite kupono kodą atsiradusiame langelyje.
Jei kodas neveikia, susisiekite su mumis.
Šiuo metu siunčiame į šias šalis:
Airija, Austrija, Belgija, Bulgarija, Čekija, Danija, Didžioji Britanija, Graikija, Italija, Ispanija, Kroatija, Lenkija, Liuksemburgas, Olandija, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija, Vengrija, Vokietija.
Kitose šalyse esančius pirkėjus prašome susisiekti su mumis čia.
Jei neatitiko užsakymas
Gražinimai ir Keitimai
Jei persigalvojote dėl savo pirkinio, galite jį grąžinti nemokamai (LT) per 28 dienas nuo gavimo datos.
Personalizuotos prekės negali būti grąžintos, nes jos pagamintos būtent jums ir mes jų atgal į sandėlį grąžinti negalime. Daugiau apie grąžinimus rasite čia.
Pirmiausiai, nuoširdžiai atsiprašome, jei padarėme klaidą. Prašome susisiekti su mumis pateikiant užsakymo detales ir kartu išspręsime šį nesusipratimą.
Lietuvoje esantys pirkėjai grąžinamas prekes gali išsiųsti nemokamai.
Kitose šalyse esantys pirkėjai atsako už grąžinamos prekės siuntimo išlaidas, kurios yra tokios pat kaip siuntimo kainą nurodyta perkant prekę.
Nors tai pasitaiko labai retai, jei prekė atkeliavo ne tobulos būklės, susisiekite su mumis prisegdami problemos nuotrauką ir mūsų komandos narys susisieks su geriausiu Jums sprendimu (prekės gražinimas, pakeitimas ar pataisymas).
Atsiprašome, jei mūsų darbčioji komanda paskubėjo išįiūsti ne pilną užsakymą. Prašome susisiekti su mumis pateikiant užsakymo detales ir kartu išspręsime šį nesusipratimą.